10 augusti 2007

Inga störra förändringar...

Undertecknad knaprade in en poäng på ledaren och drygade ut med samma avstånd neråt. Men jag hade mycket hellre sett en av stolpträffarna från igår sitta...

Martin: 59
Uv: 54
255p: 52
Anders: 40
Panikbyrån: 36

Tvi, vad bittert det är när ens lag inte bara förlorar utan dessutom är så dåliga, visar upp en så dålig lagmoral och ser så lite ut som ett fungerande lag över huvud taget. Perry blev utbytt, det var fortfarande öppet och väldigt spännande, men han gick raka vägen till duschen. Hallå?

Jag kan tycka att det legat i luften ett tag, men resultaten har ju gått vår väg, inte minst har alla andra lag också torskat så att vi hängt kvar däruppe trots risigt spel sen Peking hemma. Och då är det kanske lättare att hålla humöret uppe... Hoppas att Mille och Gary vet hur man vänder huvudena nu, men jag ska ärligt säga att jag inte är säker på att de kan. Måtte jag ha fel.

Inga kommentarer: