17 februari 2007

Elva friska

Jo. Det blev förstås däng mot AIK på Skytteholm. Marginalen var väl inte mycket att säga om heller, men man kan definitivt prata om att Sirius (läs: Palmqvist) borde gjort åtminstone ett mål på sina chanser i första halvlek.

Jaja. Resultatet struntar jag i. Däremot spekulerar jag gärna i hur Sirius idealiska startelva modell 2007 ska se ut. Om någon undrar så tycker jag (i precis detta ögonblick, det kan svänga fort) att det ska se ut såhär:

Jon (men han får gärna träna på att styra returerna utåt)

Linus, Gurra, Luggen, Tighe

Hr Myra (aka Mr X), Gallo, Fredrik, Mani

Antou/Hr Poet (aka Mr Y), Hoch

En mer djuplodad lagdelsanalys utlovas till någon gång få jag inte är helt utmattad efter allt siriuserande; på samma helg har det blivit jubileumsmingel, bandy och fotboll. Min stackars kropp har fortfarande inte fattat vad som hände. Hej och hå!

Inga kommentarer: